L’OREAL ROMANIA LANSEAZĂ A CINCEA EDIȚIE A COMPETIȚIEI INTERNAȚIONALE BRANDSTORM

L’Oreal Romania invită studenții și masteranzii din România să reinventeze saloanele profesionale de coafură în cadrul celei de-a cincea ediții a Brandstorm, una dintre cele mai mari competiții pentru studenți din lume, cu premii în valoare totală de 30.000 de euro. Tot ce trebuie să facă este sa raspundă solicitării unui brief ce le permite să inoveze și să definească viitorul: INVENT THE PROFESSIONAL SALON EXPERIENCE OF THE FUTURE.

“Brandstorm este o competiție ce se adresează studenților și masteranzilor din orice universitate, an sau profil și le permite să își transforme ideile inovatoare în realitate, în timp ce merg un pas mai departe și experimentează viața unui angajat L’Oréal. În fiecare an, studenții primesc o misiune diferită, însă numitorul comun este același: tema le permite să inoveze, să provoace starea de fapt a lucrurilor, să propuna soluții noi. Mai mult, cu ajutorul datelor de business furnizate de companie, pot face o punte între noțiunile teoretice și experiența practică. Desigur, nu este de neglijat nici provocarea de “a îti prezenta ideea în fața unui juriu internațional, la Paris”, a declarat Andreea Pavel, coordonatorul proiectului Brandstorm în cadrul L’Oreal Romania.  

Pentru a participa, studenții trebuie să se înscrie online pe brandstorm.loreal.com. Apoi, în echipe de câte trei, își pot alege unul sau mai multe dintre brandurile diviziei de Produse Profesionale din portofoliul local sau internațional pe care să își construiască ideea. După înscriere, vor avea acces la date reale de business (informații despre divizie, piața de produse profesionale, consumer research, responsabilitate socială), coaching din partea executivilor L’Oreal, mentoring academic si training-uri disponibile pe platformă pe tot parcursul competiției.

Ideile lor vor trece prin evaluarea unui juriu local, format din specialiști în domeniu, în cadrul Semi-finalei Naționale ce va avea loc în data de 22 februarie. A doua etapă de jurizare constă în Finala Natională programată în data de 16 aprilie, când membrii boardului L’Oreal Romania vor alege echipele ce vor reprezenta țara în Finala Internațională de la Paris, din data de 17 mai 2018.

Organizată sub forma unui Târg de Inovare, finala internațională le permite studenților finaliști ai etapelor naționale să devină expozanți. Bazat pe modelul târgurilor tehnologice, tinerii inovatori au posibilitatea de a îsi promova proiectele și de a convinge juriul compus din experți ai brand-ului, directori L’Oréal și jurnaliști de specialitate, în timp ce aceștia se deplasează de la un stand la altul, în căutarea celei mai convingătoare idei.

Brandstorm are o istorie de 26 de ani, cu 120.000 de participanți din peste 60 de țări. În fiecare an, țara noastră a fost reprezentata de câte o echipă în finala internatională de la Paris.